Техніка "Емоційна гімнастика"
Мета: сприяти усвідомленню процесу виникнення почуттів і реагування на них, розвиток навичок уважного ставлення до власного емоційного стану.
Хід виконання: виконайте наступні завдання:
ходіть, як немовля, людина похилого віку, лев, балерина;
Хід виконання: виконайте наступні завдання:
ходіть, як немовля, людина похилого віку, лев, балерина;
сидіть, як бджола на квітці, наїзник на коні, падишах, пасажир в
«Мерседесі»;
стрибайте, як коник, кенгуру;
насуплюйтесь, як осіння хмара, роздратований учитель, розлючений батько;
насуплюйтесь, як осіння хмара, роздратований учитель, розлючений батько;
посміхайтесь, як кіт на сонечку, саме сонечко, хитра лисиця, радісна
дитина;
дивуйтесь, «як ніби ви побачили диво»;
дивуйтесь, «як ніби ви побачили диво»;
лякайтесь, як дитина, яка загубилася в лісі; заєць, що побачив вовка;
кошеня, на якого гавкає собака;
зліться, як дитина, у якої відняли морозиво; два барана на мосту; людина,
яку принизили.