Техніка "Емоційна гімнастика"

Мета: сприяти усвідомленню процесу виникнення почуттів і реагування на них, розвиток навичок уважного ставлення до власного емоційного стану.
Хід виконання: виконайте наступні завдання:
 ходіть, як немовля, людина похилого віку, лев, балерина;
 сидіть, як бджола на квітці, наїзник на коні, падишах, пасажир в
«Мерседесі»;
 стрибайте, як коник, кенгуру;
 насуплюйтесь, як осіння хмара, роздратований учитель, розлючений батько;
 посміхайтесь, як кіт на сонечку, саме сонечко, хитра лисиця, радісна
дитина;
 дивуйтесь, «як ніби ви побачили диво»;
 лякайтесь, як дитина, яка загубилася в лісі; заєць, що побачив вовка;
кошеня, на якого гавкає собака;
 зліться, як дитина, у якої відняли морозиво; два барана на мосту; людина,
яку принизили.
Що ви відчували під час виконання вправи?
Які завдання були для вас легкими, які було виконати складно?
Чому?
Що зрозуміли після вправи?

Популярні публікації