Вміти сказати і вміти почути або Ефективна комунікація!!
На всіх рівнях спілкування ми хочемо, аби людина відреагувала на наші дії та слова так, як потрібно нам. Тобто, простіше кажучи, щоб зробила те, що ми її просимо і що від неї очікуємо. Проте не завжди ми вміємо чітко пояснити, чого саме ми хочемо, також не завжди вміємо чути, чого саме хочуть від нас.
Термін «комунікація» походить від латинського «communicatio» (це означає єднання, передавання, повідомлення), що є похідним від лат. «communis» – спільний. Отже, це процес, унаслідок якого певна інформація стає спільною для учасників спілкування. Це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами, спілкування за допомогою словесних і несловесних засобів з метою передавання та одержання інформації.
Ефективна комунікація – це обмін повідомленнями, під час якої співрозмовники демонструють взаємоповагу, і той, хто слухає, сприймає з повідомлення саме те, що має на увазі мовець.
Ефективна комунікація – це обмін повідомленнями, під час якої співрозмовники демонструють взаємоповагу, і той, хто слухає, сприймає з повідомлення саме те, що має на увазі мовець.