Моя репрезентативна система!!

 Все, що ми уявляємо, формується внаслідок інформації з навколишнього світу через сенсорні канали і називається репрезентативною системою.

Аудит – прислухається до свого внутрішнього голосу, веде внутрішні діалоги, виникають труднощі у виборі із-за дискусії внутрішнього голосу (щоб прийняти рішення, потрібно припинити внутрішній діалог і прислухатися до своїх почуттів, але людина часто їм не довіряє).
Очі – рухаються вправо чи вліво по середній лінії, вниз вліво.
Мова – переважають слова: тон, крик, інтонація, гармонічний.
Вислови – «я Вас слухаю».
Голос – мелодійний, чіткий ритм - їхня гордість.

Візуал – при спілкуванні перебирає і переглядає в пам’яті картинки, щоб визначити, що відбувається зараз.
Очі – рухаються вверх і прямо (не можна ставати в цю зону при спілкуванні, може виникнути роздратування візуала).
Мова – переважають зорові слова: «бачити», «спостерігати», «уявляти», «красиве», «прозоре».
Вислови – «якщо дивитися з моєї точки зору», «я бачу, що Ви маєте на увазі», «я вловив малюнок».
Голос – високий і злегка напружений, нерівномірний, темп швидший, ніж в аудита та кінестета.
Дії – напружують шию і плечі, щоб пригадати картинки ясніше і чіткіше; звертають увагу на колір та форми, порядок предметів.

Кінестет – прислухається до внутрішніх відчуттів, переважає комплекс відчуттів (дотик, смак, відчуття тіла).
Очі – рухаються вниз і вправо.
Мова – переважають слова: дихання, відчуття, напруження, контакт, рух.
Відчувають проблему, дотримуються паузи під час розмови, щоб відчути, що відбувається.
Голос – глибший, ніж в аудита і візувала.

Популярні публікації