Як подолати страх і невпевненість у спілкуванні?

Побудувати стратегію.Тобто, продумати всі можливі варіанти розвитку подій в ситуації, яку ви боїтеся. Що ви будете робити якщо…Припустимо ви хочете підійти та заговорити до дівчини або хлопця, або компанію знайомих. Чого ви боїтеся? Що може піти не так? Частково ви вже знаєте відповіді на ці питання, після того, як подумали над питанням, від чого оберігає мене мій страх.
Наприклад, я боюся, що з мене посміються, тоді я відповім теж жартом, або я боюся, що мене проігнорять, тоді я скажу у відповідь, що не дуже то і хотілося, або щось типу того. У кожного своя ситуація і відповідно буде своя відповідь.
Тут принцип такий — великого слона потрібно їсти маленькими шматочками. Що мається на увазі? Після того як побудована стратегія, потрібно розбити її на маленькі, доступні саме вам, кроки, щоб не було відчуття, що потрібно з місця заплигнути на хмарочос. Спочатку можна проходячи повз, просто привітатися. Далі, щось коротеньке запитати. І так поступово нарощувати час контакту.












Популярні публікації